واگذاری تعیین دستمزد کارگران به مجلس منتفی شد تعویض ۵۰۰ هزار کولر آبی پرمصرف در خراسان رضوی جزئیات تازه‌ترین تغییر سن و شرط بازنشستگی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) افتتاح نخستین سامانه پایش هوشمند روشنایی معابر شبکه توزیع برق کشور در مشهد رئیس دبیرخانه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی تاکید کرد؛ لزوم رفع ابهام حقوق کارکنان شرکت های خدماتی سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (سه‌شنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نظارت بر واحدهای صنفی طلافروش در مشهد ادامه دارد ارسال فهرست سهام‌داران مشکوک در سقوط بورس، به دادسرا چرا قیمت زعفران کاهشی شد؟ | یک درخواست از بورس جریمه ۱.۲ میلیون‌تومانی برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز امشب؛ آخرین مهلت انتخاب خودرو‌های وارداتی در سامانه یکپارچه (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اقساط مالیاتی اصناف بیش‌تر می‌شود نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ در تهران آغاز به کار کرد + معرفی بخش‌ها مهلت استفاده از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی تمدید شد + جزئیات علت فرار پول‌ها از بورس چیست؟ (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نخستین گواهی سپرده سکه صادره خزانه بورس کالا معامله شد ماجرای تعطیلی و پلمب طلافروشی‌های مشهد چه بود؟ (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۳۰ هزار سکه در حراج امروز فروش رفت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی ۲۵۰ همت تسهیلات بانک کشاورزی برای متقاضیان + فیلم پلمب ۲ مشاور املاک در محدوده قاسم‌آباد مشهد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | پلمب ۱۱ بنگاه از ابتدای سال افزایش «حق مسکن» کارگران منتفی شد چرا تعداد پرواز‌های داخلی تهران-مشهد نسبت به گذشته نصف شده است؟
سرخط خبرها

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۶ پروژه عمرانی در  شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خراسان رضوی

  • کد خبر: ۲۱۰۱۷۸
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷
افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۶ پروژه عمرانی در  شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خراسان رضوی
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از افتتاح یا کلنگ‌زنی ۱۶ پروژه عمرانی توسط این شرکت به مناسبت دهه فجر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، جعفر فرشچی طوسی اظهار داشت: این پروژه‌ها در حوزه تصفیه‌خانه و اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب، شبکه فشار متوسط، احداث مخزن و خط انتقال، دیوار ساحلی و ساماندهی مسیل، زیرسازی، جدول‌گذاری، آسفالت و ... است.

وی اعتبارات هزینه شده جهت اجرای این پروژه‌ها قابل افتتاح را از محل اعتبارات استانی به میزان ۸ درصد، ملی  به میزان ۱۰ درصد و داخلی به میزان ۸۲ درصد از کل اعتبارات  عنوان کرد و گفت: در مجموع برای اجرای این پروژه‌ها مبلغی بالغ بر ۱۴۰ هزار و ۲۶۶ میلیون تومان هزینه شده است.



مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با بیان اینکه میزان اعتبارات ملی جهت اجرای این پروژه‌ها ۱۴ هزار و ۶۳۸ میلیون تومان بوده، تصریح کرد: ۱۱ هزار و ۵۵۵ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و ۱۱۴ هزار و ۷۳ میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی (از محل واگذاری  زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی)  هزینه شده است.

فرشچی طوسی خاطرنشان کرد: یک پروژه اجرای تصفیه‌خانه فاضلاب با عقد قراداد ۱۲ هزار و ۶۰۰ میلیون تومانی در دهه فجر امسال کلنگ‌زنی و الباقی پروژه‌ها با ۱۰۰ درصد پیشرفت در این ایام مبارک افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

فرشچی طوسی بیان کرد: موضوع مهمی که سال گذشته در استان با آن مواجه بودیم، کمبود زمین برای واحد‌های صنعتی متقاضی بود که با کمک دستگاه‌های اجرایی و نظارتی توانستیم شهرک صنعتی رضوی (مشهد ۵) را در مشهد راه‌اندازی کنیم. این شهرک در حال حاضر بزرگترین شهرک صنعتی شرق کشور بوده و امیدواریم با توسعه‌های زیر ساختی آتی به بزرگترین شهرک صنعتی کشور تبدیل شود.

وی تصریح کرد: در حوزه زیرساخت‌ها توانستیم ۷ قرارداد جهت ایجاد پست برق منعقد کنیم تا نیاز‌های برقی شهرک‌های صنعتی نیز مرتفع شود. برای تامین گاز نیز با شرکت گاز مذاکراتی داشتیم تا بتوانیم بحث تامین گاز برای واحد‌های صنعتی را به صورت کامل و دائم برطرف کنیم.  

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با بیان اینکه در خصوص قطعی‌های برق در استان تمهیدات خوبی انجام شده تا حداقل قطعی برق و گاز را در شهرک‌های صنعتی داشته باشیم، اظهار کرد: پنج نقطه برای سرمایه‌گذاران تولید انرژی تجدیدپذیر مشخص شده، همچنین طبق مصوبه استانی قرار بر این است که شهرک صنعتی تخصصی انرژی‌های تجدیدپذیر در محور شهرک مشهد (کلات) ایجاد و در کنار این شهرک، شهرک‌های صنعتی دیگری که زمین آن‌ها قابل استفاده برای تولید انرژی تجدیدپذیر است، در اختیار سرمایه‌گذاران برای تولید انرژی برق قرار گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->